EVALUACIÓN DO CURSO

 Boas, hoxe veñovos comentar unha síntese de todo o curso moi brevemente.

1ºEVALUACIÓN
Comezamos por facer un debuxo con inkscape, eu elixín un porco, que fixemos guiandonos por outra páxina. Este foi o meu resultado:

Despois fixemos unha animación con gimp que foi o máis complicado desta avaliación e que non me quedou moi ben, precisamente. Este foi o resultado:



2ºEVALUACIÓN 

Na segunda avaliación estivemos traballando con html e o resultado foi unha páxina con numerosos enlaces e cambios de imaxe.. O resultado podedelo ver aquí entrando en Patricia Bardanca, ese é o resultado da miña web. E para min foi o máis complicado deste curso.

Tamén fixemos un meme pero foi bastante á presa e non me gustou moito o resultado polo que non volo mostro.

Fixemos un logo que foi doado, o máis complicado foi pensalo e non executalo e tamén fixemos a portada dun libro:



 3ºEVALUACIÓN

Foi o que máis me gustou e tamén para o que máis me esforcei, o proxecto final do que vos levo falando tantas semanas. Toda a información sobre el, no artigo anterior.

ATA OUTRA!



Comentarios

Entradas populares de este blog

Comentario sobre ROMWE

PROXECTO FINAL III

FABIAN SHOW